Fdmk ben doktorunuzu dinleyin derim herkeste bir olmuyor bir sıkıntı varsa şeker falan varsa eğer diyetle devam edersiniz
bi arkadaşım kendince evde açlık tokluk takip etti sağlık ocağında açıklık toklu verdi falan ama bebeği doğduktan sonra sıkıntılar yaşadı meğer şekeri varmış farkında değil ölçtüğü cihaz belki sağlıklı ölçmüyordu bilemiyorum ama en iyisini takip eden doktor bilir bence dinleyin derim