Kizlar selam, yumurtlama günüm 11 mayisti, 10unda cinsellik yaşadık. Eşimle aramız pek iyi değildi bir daha birlikte olmadık ay boyunca. Bat 25 iydi. 23unde ve bu sabah miratech erken gebelik testi yaptım. Negatif maalesef. Geçen ay kontrole gittiğimde herhangi bir kist vs olmadığıni söyledi Dr. 22 aylık kızım var. Ama hem 39 yaşında olmam hem de hasimato hastası olmam sebebiyle doğumdan beri korunmuyorum. Tiroid ilacımı da kullanıyorum. Ara ara kasıklarıma giren kramp dışında belirtim de yok. Bir ara halsizlik yaşadım geçti. Kan vermek için beklesem mi yarın gidip kan versem mi bilemedim. Bu miratech için de en iyi test dedi eczacı. Siz ne düşünüyorsunuz güvenilir mi?