Kese etrafında kanama alanı vardı düşük tehlikesiyle 6. Haftadan itibaren yaklaşık 5 hafta yattım 11. Haftaya kadar. Progestan fitil olarak kullandım, haftada 1 iğne vuruldum ve sürekli yattım şehir dışından annem gelip baktı sadece tuvalet ve yemek için kalktım. Evet yatmak zor ağladığım zamanlar oldu çok sıkıldım ama faydasını gördüm. Bir de eğer kromozomsal bir problem yoksa sağlıklı bir gebelikse sende doktorunun söylediklerine dikkat edersen allahın izniyle bir şey olmaz. Çok şükür şuan 21+1 olduk biz 🙏🏻