Hhasret bayramdan önce doktoruna gidersin nstye yollar seni ona göre hareket edersin cnm. Benim ikinci kızımda cuma günüydü doktora gitmiştim nst ye yolladı orda hafif sancılarım çıkmisti pazartesi gününe yatış yapıldı hafta sonu doğurmazsan pazartesi görüşürüz demişti yani eğer sancı filan cikmazsa 1hafta daha bekleyebilirsin o zaman. İlk kizimda hiç sancım filan çıkmamışti ama ikincide alt tarafa vuruyodu son zamanlarda sancı nasıl olduğunuda bilmiyordum nstde sancım çıkınca hemsireyede söyledim evet hafiften başlamış o şekilde geliyor sancı demişti.