Arkadaşlar ben hamilelikte beslenmeye dikkat ediyorum. Sabahları mutlaka yumurta kefir avokado ceviz tuketiyorum peynir meyve fln. Ama hamur işlerinden 3 4 dilim yiyecegime 2 dilim yiyorum. 17 haftalik olduk. Ama sadece 2 kilo almisim. Bebek acaba besleniyor mudur? Aldigimiz kiloyla baglantili midir?