İnsanlar yüzlerce hasta ile ilgileniyor bir günde. İnsanlık hali bu, belki rahatsızdı, belki morali bozuktu, sonuçta kötü bir şey de söylememiş. İnsanlardan özel muamele beklemeyin, sadece biz yokuz şu hayatta. Ayrıca ilk haftalarda genelde alttan muayene olur, daha net sonuç verdiği için. Bunu reddetmeniz tabi ki şaşırtmıştır kadını