161823ym 39+2haftaligim 3gunuder sanci cekiyorum yoruldum artik ne zaman gelir acaba annemlere geldim dogum yapacagm diye daha da yapmadim kizim inatci cikti dua edin cok stresdeyim evimde dglm
161823ym Reyadi amin insallah bende sanci var amadaha sık gelmesi lazim.iste dogum.ve acilma olmasi icin stresdende sancim gidiyor hep