iremmm1919 Kızlar bugün ikili testim var devlette.. İkili test için gidip cinsiyet öğrenen var mı acaba 13+5 im ama devlet söyler mi acaba yada öğrenen var mı
xminikcivciv iremmm1919 Benimkini ikili testte kıza benziyor dedi. Devlet Hastanesi. Çalıştığım hastane bu arada.
Yyemus iremmm1919 bana devlet hastanesi 14+6da söyledi cinsiyeti onun öncesinde 12+6da tarama testi için gittiğimde söylememişti, bakmamıştı bile daha erken diye
Zeykan iremmm1919 Özelde gittim 12+4 iken bebişimiz göstermedi kemik yapısına göre tahminde bulunabilirim dedi bende istemedim 16 haftalıkken 3lü tarama için gidince ögreniriz diye düşünüyorum
Uras28anneai iremmm1919 boşver bu haftada birşey soylemezselerde üzülme çünkü yanilma payı çok yüksek bana erk ge benziyor demişti ama kiz
Busramomy Devlet soylermi bilmiyorum bazi devlet hastaneleri 16 dan önce soylemiyorlar tam emin olmak için ben oglumi 13+4;de öğrenmiştim özelde
hyrbchs Busramomy bana söylemedi bakmadı bile 3 hafta sonra zaten geleceksin o zaman bakarız dedi dün gittim bende 12+4 ken yanı ☺️
iremmm1919 Busramomy bende iki oğlumu özelde öğrendim yine de geç öğrendim tabi ama 😊 Testleri falan devlet Hastanesi’nde yaptırıyorum ama acaba bı umut soylermi dedim
Nurr29 Kızlar ankarada oturuyorum devletteki doktorum yapacak ikili testi ama cinsiyete burda bakmıyoruz dedi farklı hastaneye sadece cinsiyet için gidebilir miyim özele yani bir defalık ?
efelinamoms Nurr29 merhaba bende ankaradayim bilkent sehir hastanesine gidiyorum 13.haftada doktorum tahmin söyledi 16.haftada net dedi ama yinede 20.haftadan somra hazirlik yap dedi sen hangi hastaneye gidiyorsun
Bbbsr Nurr29 gidebilirsin tabi özele kimse bişey demez ama sadece cinsşyet için geldim deme bormal muayneye geldim cinsiyette öğrenmek istiyorum de
iremmm1919 Yyemus bana da normalde 16 hafta da dedi ama dün arkadaşım 16 haftalık olmasına rağmen ultrasonla uyumlu değil bir daha ki ay dedi yani 20 haftalıkken bende sanırım cinsiyet için özele gidecegim
Hatice_123456 iremmm1919 doktor bu hafta da net söylemez ama sonuç çıkınca HCG değerine bakın 50 nin altındaysa erkek
hyrbchs iremmm1919 doktordan doktora değişir benimki iyi günündeydi bazen soru sorulmayacak günleri oluyor bakışlarından anlıyorum susuyorum 😂😂😂😂 şansını dene doktorunu iyi tanıyorsan 😂😂
Yyemus iremmm1919 yani uyumlu değil derken bebek geriden geliyorsa daha belli olmamış olabilir bilemiyorum doktor daha iyi bilir🤷 aslında bebeğin pozisyonu iyiyse hemen görülüyor. 10. Haftada öğrenen var tabi özelde. Çoktan belli oluyor aslında
babyy__ Ikili test kaçıncı haftada yapılıyor arkadaslar ben şuan 6 haftalık hamileyim ayın 7.sinde randevum var
minikmucizeemaak babyy__ 11 14. Hafta arasında yapılıyor burada en uygunu 12 hafta olarak duydum benide doktorum o tarihte çağırdı perşembe gideceğim 2 li için 12+2 olucam Allah’ın izniyle