Kızlar ben tüp bebek tedavisi yaşadım istanbul bahçeci tüp bebek merkezinde. Yumurtalıklarım genel hormonlarım vs hep temizdi ancak tedavi sırasında kalitesi embriyo denildi transfer bile olamadan kalitesiz embriyo sonucu iptal oldu böyle bir durum yaşayan varmı nasıl yol izlediniz?