FatmaNur0614 Canım öncelikle çok geçmiş olsun ben de de aynı durum var 32+1 im 🥺
Magnezyum eksikliğine ve ya d vitamini eksikliğine bağlı Ağrı durumun olabilir.. Magnezyumu hemen toparlayabiliyoruz ama d vit çok zor yükseliyor.
D vitamini için günde bir damla özel aldım (d3k2)
Magnezyum için ise doktorum magnorm yazdı(tadı güzel portakallı tavsiye ederim)
Onun haricinde Ekstra multivitamin alıyorum.. Sana da tavsiye ederim inşallah bir avazda kurtuluruz 🙏🏻❣️