Yasemindemirtas Kızlar yagmur yagdı bugün cok. Yolda cukur varmıs . Su dolmus farkedemedik babam kullanıyodu arabayı cukura girdik. Lap diye girdi araba cukura. Tak diye ses etti zıpladım yerimde. Bisey olur mu acaba ya ? 31 haftalığım 😞
Selim_Alparslan Yasemindemirtas bir şey olmaz bence canım dinlen bol bol bende minibüs otobüste çok sarsılıyordum okula gidip gelirken
Yasemindemirtas Glcdmrdmr bu saatlerde genelde hareketsiz oluyo. Ama kafama takıldı cok ya :( herkes korktu bisey oldu diye
Glcdmrdmr Yasemindemirtas Allah esirgesin inşallah endişe etmeniz gayet normal ama kendinizi korkutmayın meyve yedikten sonra ev icin de biraz dolaşın hemen uzanın hareket ediyor içiniz rahat olsun birseyi yoktur
Yasemindemirtas Glcdmrdmr hareket etti canım. Ama çok siddetli girdik cıktık. Araba bile sarsıldı baya. Yollarda kaygan burda. Korktum bende
Dimple23 Buna benzer bi soruyu ben doktoruma sormuştum arabadayken olan sarsıntıları dediki bebeği içi su dolu bi havuzda düşün o hissetmez bebeğin en hissettiği sarsıntı annenin adımlarıdır dedi yürüdüğümüzü daha hissediyolarmış bu tür şeylerdense
Ysn GbAY neden dalga geciyorsunuz şiddetli sarsıntı ve darbeler plasentaya zarar verebiliyor gözünüz kanadıysa bi daha okumayın
Yasemindemirtas Ysn canım baya siddetli girdik. Birazda hızlıydık sanırım. Yollarda kaygan. O yüzden korktum ufak bi sarsıntı değildi. Okudum biraz dedigin gibi plesanta ayrılması falan diyince içime kurt düştü. :(
Dimple23 GbAY anlıyamadım uzun yola çıkcaktık yoldaki engebelerden sarsıntılardan korktuğum için sormuştum neden gözünüzden kan geldi 😂
Yasemindemirtas GbAY sana şimdi burdan o kadar cok ağır kelimeler söylerdim ama , sende bunu idrak edebilecek ne zeka var nede vicdan. Git ötede oyna hadi .