Bebislerim-_ ben çok faydasını gördüm, inanmakla da ilgili, doktorla da ilgili sanırım. Benim doktorum çok rahat, genelde problemlerimi klasik yaklaşım olan ‘ne hissediyosun anlat bakalımla’ değil de, ‘ayy bunu mu taktın bak benim de başıma şöyle şöyle gelmişti’ diye anlatarak çözüyor. İnsana gerçekten iyi hissettiriyor, umarım sizin doktorunuz da sizin için öyle olur