Bulbulyuvasi Kızlar bu haftalarda hala bulantısı devam eden var mı ben tek doz tetenoz aşısı oldum istifra ederken aşı vurulduğum kolum sızlıyor bunaldım artık bir çaresi olan var mı duruma ❤️🥲
Asfdg Bulbulyuvasi 36 haftalığım geçmişti şu bi kaç zamandır tekrar başladı ilk hamileliğimde doğuma gitmeden önce kusup gitmiştim dr bişey yedin mi diye sormuştu yedim ama kustum demiştim 😃 aşı ağrısı içinde buz koyabilirsin 2-3 gün sürüyor ağrısı maalesef
Kelle0129oekd Bulbulyuvasi ayyy ben varım yarın 31 olacaz halâ midem bulanır benim tek çarem tuzlu çubuk kraker di o da bana hep kilo yaptı yemeyi kestim birde herkes aynı bilmiyorum ama ekşi elma hoş geliyor bulantımı kesiyor 🤦♀️
Bulbulyuvasi Asfdg canım aşıyı ben 18.haftamda vurulmuştum yeni değil ki… desene içimden çıkarana kadar bir çaresi yok bu kusmanın 🥲🥲
Masalmina1233 Bet1 bende ama rahatlatıyor oda bazen bilerek parmağımı Boğaz’ıma koyuyorum kusmak için😂