Deletedmom_116 Syma_07 Aynen kuzu sevindim bende biraz zorluyo sancı Ağrı vs ama Daha iyi böylesi Normal istiyorum zaten Bide biraz daha büyüsün
Buglem- 1anne2bebek__ benim de ilkde ne su ne nisan hiç birsey yoktu sadece sancı vardı oda dayanilmayacak gibi değildi ama nst den sonra doktorun direk dogum haneye demesiyle girmiştim doğuma ama acilmam faln yoktu sancılar sıklastikca bebegin kalp atışı yavaşlıyordu suyunu patlatıp suni sancı verdiler öyle dogum olmustu
1anne2bebek__ Buglem- sanki vajinamda zonklama oluyor aşağı düşüyor gibi. Sana da oluyor mu. Kızımda böyle olduğunu hatırlamıyorum pek ☹️
Deletedmom_116 Golge98 🤣🤣🤣Elmaa gel oğlum Artık beklemiyorum 😂😁ve eminim beklemedigim tam boşluğunda gelcek😂💃
Melekoz Buglem- aslında sancın var yok yani bi geliyor bi gelmiyor ama bu yeterli sancı olarak görmüyorlar o çizgi taaa yukarı kadar çıkacak sürekli o zaman sancın var olur ne güzel sizin gene sanciniz çıkıyor benim hiç yoktu sancım haftam doldugu için doğuma alınmıştım
Deletedmom_116 Buglem- 4 gün var gorunuyo doğuma ama beklicez gelişin biraz daha şükür gelişimi tekrar başlamış bazı bebekler keyfi Takiliyomus😂Benimkide zaten keyifli
Deletedmom_116 1anne2bebek__ aha bizden önce doguruyo 😂 kuzu benimde öyle Yuruyemiyorum bile Çok değişik bı acı sanki dogurmusum gibiyim şuan
Buglem- 1anne2bebek__ normalde ben sancı hissetmiyordum bugünde yarım saattir hafif hafif başladı ve dediğin gibi vajinam çıkacak gibi oluyor
Deletedmom_116 Golge98 Kanalda kız zaten bı aydır😂😂tost oldu yazık ama Gelmiyo bı Gelcem diyo kaciyo sjsj
1anne2bebek__ Deletedmom_116 valla sanki doğum yapmışım da rahmim aşağı inmiş gibi oluyor anlamadım. Zonkluyor resmen arada. Sen eline dua kitabını almaya başla ben doğurazaamm 😂😂😂
Deletedmom_116 1anne2bebek__ 😂valla benden evveli cikarcan aşkoo sen 😁😁 Neyse olsun ya Napalim Sağlıkla gelsin minnoş . Ama benimde öyle doğum yapmışım gibi Vajinami kemikleri Etlerim falan Sanki Diken üstüne oturmuş da yara olmuş mu desem ne desem öyle aciyoo
1anne2bebek__ Deletedmom_116 sağlıkla gelsinler de bi avazda inşallah kuzum. Bakalım ne zaman gelecekler 🫶🏻
Mrvctn 3-4 tane 100 ü gören sancı (alttaki) olursa doğumu başlatıyorlar diye biliyorum, ama sizin 60 görmüş haftaya falan artar belki