Kızlar 8-10 dakikada bir 50-60 saniye süren kasılmalı adet sancisinin bir tık ustu gibi sancim var.Banyoya girdim duş aldım sıcak uzandim halada gecmedi sabahin 6dan beri ayni sekilde duzenli sanci geliyor gidiyor geçmedi ama zaman araligi azalmadida ayni sekilde ilerliyor geçmeden.Doktor dogum sancin geliyor gibisine benziyor kontrolee durr eger sıkıık azalırsa vede agrin gecmezse gell bakicaz dedi ama dogum sancisindan subhelendi.Sizce nedir?Belimede vuruyor o sanci durunca gecuyor ama bel agrisida onla beraber