Merhaba arkadaşlar aslında birebir ikinci oğlumda yaşadım bu durumu 3 4 gün sürmüştü kahverengi lekelenme hatta daha sonra baya kırmızı kanama da yaşamıştım yoğun bir şekilde çok şükür oğlum doğdu ama korkuyorum daha önce iki kaybım olduğu için ayın 24 ünde çok az kahverengi leke gelmişti 1 2damla dünde birkez geldi 1 2 damla bugün sabah çok çok açık kahve leke geldi yine tehlikeli olsa kırmızı vs olurdu dimi hiç ağrım sancım vs yok dünde değerim 278 di daha kese bile gözükmez progestan kullanıyorum içimi rahatlatın hanımlar inşallah sağlıcakla kucağıma alırım Allah’ın izniyle 🤲