Nazugrak16
Ben sürekli iş yaptım geberene kdr 🙄
Ama sancı olsun diye değil.
Dogum yaklasmıstı bir an önce bitsin diye 1 hafta boyunca yemin ediyorum popomun üzerine oturmadım gece 3,4 ‘e kdr. Sonra aniden aksam 10’da bi sancı basladı benım sezaryan olcagı için mecburen korktuk acile girdik devletten. Nst serum sürekli sancıyı durdurduk. Sancı durdu ama ben durmadım temizliğe devam ettim. 2 gün sonra yine sancı :)) 37,4 doguma alındım sancı bu sefer durmamıstı. 5 gün oluyor dogum yapalı