beyzzsenturkk cocuk günes kremlerini 30 faktör mü 50 faktör mü aldınız hangi markayı kullanıyorsunuz sıva gibi durmayan bir günes kremi önerir misiniz🫶🏻
CgladaP beyzzsenturkk bebekken bioderma köpük kullanıyordum çok memnun kalmıştım bebeklik dönemi için. Sonra sebamed kullandım. Bu sene la roche aldım denicem umarım memnun kalırım ama çevremde kullanlar var memnunlar.
Bet1 beyzzsenturkk Sebamed kullanıyorum ben bebekliginden beri 5 yaşında oğlum çok memnunum kızarıklık falan hiç olmuyor beyaz tenli 50 faktör olanı kullandık hep
CgladaP beyzzsenturkk malesef gerçek 🥲🥲 la roche yi geçen ay 50 ml i296 ya almışım:( sebamed daha uygun milimine göre ama oda çok beyaz beyaz kalıyordu kızımın cildinde o yüzden onu almadım
beyzzsenturkk CgladaP aman allahım günese cıkmak da ayrı bir lüks olmus kendi günes kremim kızımınkinden daha uygun😂
CgladaP beyzzsenturkk ahaha benimde o şekilde sadece yüzüme aldım busene😄 öocuklarınki bi dönemde de bitmiyorki ben hep ertesi sene kızımınkini kullanıyorum napim atmaya içim el vermiyor o kadar para😂