Meringo Merhabalar kızlar bu gün tam 9+6 dayım ve sabah ciddi bir alt kasık ağrısıyla uyandım kesilmeden de devam ediyor şuan yürürken batma gibi. Bu haftada normal mi tecrübesi olan var mı daha önceki haftalarda hiç bu kadar belirgin yaşamamıştım.
KumCi Meringo 10+1 oldum bugün, hiç yaşamadım şiddetli ağrı. Geçen gün sağ bacağım ağrıdı vitamin eksikliğindenmiş. Korkutmak istemem ama doktorunuza görünmekte fayda var önemli haftalar bu haftalar çünkü. Duam sizinle 🤲🏼
meltemsurmeli1 Geçen hafta aynı sıkıntıyı yaşadım doktorumla görüştüm bağırsak hareketleri ya da enfeksiyon kaynaklı demişti. Su tüketimini arttırmamı söyledi ve iye için tedavi verdi bu hafta daha rahatım. Bi doktorunuzla görüşün isterseniz
Meringo KumCi teşekkür ederim 10+2 oldum ben de bu gün. O günden sonra ağrım geçince doktora görünmedim bu hafta zaten kontrolüm var diye ama içime de öyle bir kurt düştü ki umarım her şey yolundadır 3 haftadır kontrole gitmedim çünkü.
KumCi Meringo Benim de korkum var bakma hala var o bacak ağrısından sonra hele. Bir de bundan önce bacak ağrısı şikayetiyle acile gitmiştim düşük yaptığımı öğrenmiştim o sebepten çok korktum ama yarın randevum var bakalım öğrenicez 🥹
Meringo KumCi hayırlısıyla her şey yolundadır umarım sizin de. Bacak ağrısı bende de olmuştu geçenlerde. Düşükte kanama olmadan sadece ağrı mi oldu geçmiş olsun buarada.
KumCi Meringo inşallah 🤲🏼 Arkadaşıma sordum o da normal dedi 1 gün sonra geçti zaten 😊 evet düşüğümde sadece çok şiddetli ağrım vardı bebeği kontrol ettiklerinde vajinal muayeneyle kanamam başlamıştı 😣