_brcu88_
Bebişe bir tane 10 lu bir tane 5li hastane çıkışı koydum, isimli hastane çıkışı koydum(kullanmaya fırsatımız olmadı 🥲) birde bir organizerede yine 10 lu ve tekli falan koymuştum bi aksilik olursa eşim eve gelip hemen alabilsin diye çok şükür gerek olmadı.
Bu hastane çıkışlarını takım takım ayarlayıp her takıma birer zıbın ve birer çorap daha ekledim. (Çoraplara da ihtiyaç olmadı)
Benim gittiğim hastane sağolsun kendileri çorap eldiven şapka havlu gibi şeyleri ihtiyaç halinde zaten veriyordu,
Biberon aldım hiç kullanmadım, süt sağma makinesi olarak elektronik vardı ama ben mochi aldım yanıma emzik aldım ve kullandık ama çoçcuk doktorumuz illa verecekseniz damaklı verin dedi..
Bolca mendil alın bebiş süt içerken döküyor ağzından falan akıtıyor 😊
Bez aldım 10 tane yetmedi altını alırken birdaha yapıyor bu minnoşlar..bebek ıslak mendili ve 1 paket pamuk aldım en güzeli pamuğu bolca ıslatıp yıkar gibi silmek bebeğim pişik oldu çünkü boşca ıslatıp yıkar gibi silince geçti
Alt değişme pedini de 1 tane almıştım ama 2-3 gidiyor..
Depend aldım ben 2-3 tane anca kullanmışımdır hastanenin kendi pedleri vardı hemşire dependin içine bunlardan koyup bunu değiştir her seferinde dependi değişme dedi
Gümüş kapak kesinlikle alın bence lansinoh krem sürdüm ama gögüslerim çok kötü oldu gümüş kapak taktığım gibi bütün acıyı aldı..
Bebişim silikon uç olmadan emmedi eşim gidip silikon uç aldı aventin oda şuan kurtarıcım 😂
Kendime iki tane rahat gecelik tarzı 2 tane alt üst takım almıştım çok terliyor insan bebekle boğuşurken..
Crocs terlik aldım.
Bebek kapı süsü bebek yastığı aldım.
Eşim için bir eşofman bir pijama 2 çorap 1 boxer aldım
Kendimiz kullanalım diye ıslak mendil aldım
Şimdilik aklımda bunlar var. İnşallah hayırlı doğumlarınız olsun