Nesligul08 MiniginAnnesiii_ yaaa ay anneliğe hazırlanıyor vücut öyle olunca diyorlar ama zor ya sağlıcakla gelsinler de katlanacaz artık
minikprens_71 Nesligul08 hamile olduğumu öğrendiğim zaman 42 kiloydum simdi 52 kiloyum. Ben kendim alamıyorum sadece göbeğim var 😂 sen kac kilo aldin
YigitPoyrazMomm Gulbahar47 canım haftam çok güzel geçiyor daha doğrusu öyle kötü olmadım herşeyi yiyorum bol bol su yesilik yiyorum gebeliğe dair neden birşey hissetmiyorsun kötü mu geçiyor senin ki
Gulbahar47 YigitPoyrazMomm sadece minnacık bir karnım var yada ben öyle sanıyorum ara ara rahmime kramplar giriyor güzel geçiyor aslında bir sıkıntı yok sanırım henüz kabullenemedim miniğimi ve ilk gebeliğim düşük olmuştu o yüzden biraz korkuyorum
YigitPoyrazMomm Gulbahar47 geçmiş olsun canım benim lütfen kötü düşünme bol bol uzan dinlen sağlıkla geçsin bu güzel günler benmde ilk gebeliğim bende ilk baş korkmuştum şimdi çok şükür ilk tehlikeli dönemleri geçti pozitif düşünelim sıkma canını canım benim😘❤
ikbalk minikprens_71 en komiği de mesaneye vurması sanırım ahhaha 😂 “ahh kaçtıı” diyip tuvalete koşmak 🙈🙈🫣😂
Ozgeguney Nesligul08 yaa beni gaz sancısı mahvediyor, sol kasığıma vuruyor gece hortlak gibi dolaşıyorum evin içinde, gündüz geçiyor 😬 bir de bel ağrısı