Mothertea Helintunc bende 8 im inanılmaz bir baş ağrısı çekiyorum ayağa kalkıyorum başıma sancı saplanıyo geçse bile ilk gebeliğim böyle değildi bunda herşey oluyor korkuyorum artık gebelikten 🙄