Hayırlı günler kızlar gece yatakta hafif gerdim kendimi ayak parmaklarımın ucuna kadar ama sol bacağıma bir ağrı girdi inliyerek uyandım ağrısı 5 dakika boyunca geçmedi çıldırmalık bi ağrıydı neyse geçti sabaha karşı diğer bacağımda oldu O uzun sürmedi ama ilk ağrısı olan bacağımın ağrısı geçse de adım atınca çok ağrıyor eti sızlıyor resmen acile gitsem bi şey yapa bilirler mi😞