Bernaderen Bende eylül 26 da kürtaj oldum ekim 31 de adet oldum ilk hamileliğimdeki belirtileri görüyorum beklemedeyim hala kasım sonu adet günü olarak gösteriyo takvim olmazsam biraz daha bekleyip test yaptırcam 🤗