fizikcianne Kızlar 13+6 haftalık hamileyim karnım aşağoda büyüyor. Her gören aynı şeyi söylüyor. Çok zor oluyormuş doğru mu. Ayrıca kız bebek bekliyoruz o yüzden mi aşağıda bilmiyorum
M2k2_i-2 fizikcianne 33 haftalık olduk karnım hiç yukarı çıkmadı her gören sen erken dopurursun karnın aşağıda diyordu çpk şükür öylr bir sorun hiç oluşmadı ama evet zor oluyor aşağıda olması seni çok yoruyor
ilgihazaal fizikcianne bebek buyudukce yukari cikiyor 20. haftalardan sonra belki duzelir sizin de :)
Limon06 Benımde çok yukarı da kız bebek azıcık bişey yiyince hıc hareket edemez hale geliyorum sütyen ın telleri karnıma batıyor resmen o haftalar da benım aşağıdaydı sımdı 18 den sonra yukarı gitti cok erken haftalar da pantolon vs vs giyemez olmuştum