yenibirannis Kizlar günaydın gece de şimdide bebeğin hareketlerini hiç hissetmedim normalmi 20+2 olduk dün yatana kadar oynuyodu hareketlerini hissetmeyince uykumda kaçtı geceden beri sürekli bekliyorum 😶
Sevval0308 yenibirannis canım hareket saymak ve streslenmek.icin çok çok erken bir zaman :) minnosum mışıl mışıl uyuyordur annesi gereksiz stres yükleme ne kendine ne bebegine
_brcu88_ yenibirannis günaydın canım çok normal ❣️korkma endişelenme bizde 20 +5 günlüğüz bazen hiç oynamıyor bazende hiç durmuyor 😂endişelenme genelde yemeklerden sonra daha bir hareketli oluyormus bebisler geçen sağlık ocağında ebe öyle demişti açken onunda enerjisi düşük oluyor demişti takma kafana yine ara ara takip edebilirsin
ilgihazaal yenibirannis benim o haftalarda iki gun full oynuyor iki gun hic ortalikta olmuyordu harekrtleri duzenli degildi 25 ten sonra daha fazla hissetmeye başladım yine de hareket etmedigi oluyor tabii endiselenmeyin daha erken haftaniz
yenibirannis Sevval0308 ya ilk gebeliğim hicbisi bilmiyorum tabi bu güzel tatlı yorumun için teşekkür ederim canm cok saol🤗🥰
Sevval0308 yenibirannis rica ederim cnm benimde ilk gebeligim anlayabiliyorum seni ama çok şükür o gnleri geçirdim bende gordum streslendim.gereksiz yere onun için sen yaşama isterim🫂😍sağlıkla gelsin minnoslar
_brcu88_ yenibirannis hatta benimki tetenoz vuruluncaya dek oynuyordu tetenoz vurulduktan sonra oynamadı çok korkmuştum ki Sabah baktım yine kızım oynuyordu rahatladım
yenibirannis _brcu88_ hadi ya demekki normalmiş az önce kalktım giyindim saglk ocağına gidicem sonuçlarım için eşimin uyanmasını beklerken uzaniyim dedim kipirdadi ohhh dedim 🙏🥰
yenibirannis _brcu88_ hareketlerini hissedene kadar ayrı hissettikten sonra ayri tedirginlik yasiyosun nasıl kutsal ve zor biseymis annelik duygusu varsa yoksa onları düşünüyoruz🙏😊
_brcu88_ yenibirannis aynen öyle bebiş 🌸sağ salim kucağımiza alırız inşallah 🌸❣️🌹heleki hareketlerini hissettiktenn sonra insan ayrı bi tedirgin oluyo gerçekten Rabbim kolaylık versin cümlemize 🤲