merhaba kızlar sacma sapan bir sey basima geldi… sakız cignerken sakıza dolgumun parcasi yapisti ve disim suan cok agriyor… Discime gidecegim fakat hamileyken dolgu problemleri yasayanlar var mî? bebege bir zarar verir mi yaptirmak degil fakat dolguda civa varmis galiba kirilinca herhangi bir etkisi olmusmudur bebege?