Merhaba ilk sezaryenimde başıma geldi şimdi gelsin istemiyorum. Ben sezaryen anı spinal olduktan sonra bebeği çıkarttıkları an nefesim kesilmişti asla nefes alamadım hemen uyuttular. Ameliyattan çıkınca sorun yoktu ama spinal etkisi geçince yine nefes alamadım oksijenler filan verildi sanki birisi nefes aldıkça ciğerlerime bıçak saplıyordu. Bi dünya test yaptılar pıhtı atması riskine karşılık 15 gün kan sulandırıcı kullandım. Şimdi 5 yıl geçti ikinci sezaryenden çok korkuyorum. Başına böyle bişe gelmiş ya da duymuş olan var mı? Bu nefes problemi neden olmuş olabilir acaba?