Fadime5656 Bebegın hareketi nasıl benim ki cok az bir tanede 2 bucuk yaşında oglım var sürekli onun etrafında döndüğüm için sanırım coooook yoruluyorummm😥 o yüzden mi acaba hareketının azalması yaa sizde durumlar ne
guzelanne01_ Fadime5656 34+3 üm ilk gebeliğindende bilirsin canım yerleri daralıyor daraldıkça hareketleri az ama kuvvetli oluyor Yinede doktorumun bana dediği önemli haftandasın şüpelendiğinde rahatsızlık duyduğunda mutlaka gel dedi
Asuttt Fadime5656 benimde tam 35+1 canım dün doktordaydım hareketleri azalır alanları dar artık dedi. Ama uzandığın zaman bile uzun süre hissetmezsen içine sinmiyorsa bir gider görünürsün 💗
Suheyla2 Fadime5656 bende 35+deyim 2 çocuğum var onlar okuldayken gayet net hissediyorum ama geldilermi onlarla ilgilenirken yani kosturmaca başladımı resmen karnımdaki uyku moduna geçiyor uzanınca yada oturunca başlıyor kaburgalarıma vurmaya anne sırayla diyor resmen
Fadime5656 guzelanne01_ cok tşk ederim Rabbım saglıklı şifalı hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin
guzelanne01_ Fadime5656 amin canım cümlemize inşallah Hayırlı sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin rabbim