Slm güzel anne adaylari şuan hastane odasından yaziyorum sizlere…32. haftadan beri sürekli gelen sancılar bel ağrıları artık dayanilmiycak olunca Şanlıurfa eğitim araştırma has.acilde giriş yaptım.Nst de sancım çıkmasını rağmen yalancı sancılar deyip eve gönderdiler ama ben hissediyorum sancılar belden karın bosluguna doğru vuruyor.Hem devlet hem özel takipli olduğum için özeldeki doktoruma yazdım muayneye cagirdi.Nst de yüzü bulan sancılar verdi hemen ikifoz ciğer geliştirici oldum.Erken doğum önleyici ilaçlar verip eve gonderdi.Eve geldim hiç uyuyamadım bebek toplanıp kalıyor biyerde.O gece sabahı zor ettim Sabah tekrar geldim devlete bu sefer sürekli takipli oldugum doktorum acilde nobetciydi sezeryanli olduğum için riske atmayın yatış verdi hemen serumla iğnelerle durdurmaya calistilar ama olmadı sancı geldikçe alttan açılmam artmaya basliyinca acil sezeryana alındım.3.sezeryanim korkulu heyecanlı hepsi bir arada geçti.Belden uyusturdular iğneden korkacak hiç bir şey yok kizlar saniylrik sürüyor zaten hemen uyuşturuyor.Guzel geçti sezeryanim oğlum doğunca ağlamasını duydum fakat görüp dokunadim hiç 😔ciğerleri gelişmediği için hemen kuveze alındı.Suan çok iyiyim gazimi çıkardım ağrılarım azalmaya başladı yürüye biliyorum tek başıma.Tek sıkıntım şuan omuzlarım da ağrı var oda anastezinin etkisi bol şekersiz kahve ve bitter çikolata ise yarıyor.Sütum yok şuan bugün sağmaya basliycam inşallah.Bu hastanede yeterli yer olmadığı için başka hastaneye gönderdiler bebeğimi.Dualariniza ihtiyacımız var inşallah minik oğlumla bir an önce kavuşuruz.Sorusu olan varsa cevaplaya bilirim. İnşallah her anne adayı sağlıkla bebeğini kucağına alır.Anne olmak isteyen herkese rabbim bu duyguyu tattirsin inşallah 🥰🌺