Merhaba kizlar… Kizim 2ay 25 gunluk istanbulda oturuyoz esimin ailesnin yanina adanaya geldik 1 hafta oldu ve 3 4 gun huzursuz oldu ama neyseki gecti fakat bu gun aksam 7 8 gibi yatirdim kizimi gece 4 de anca uyandi ayagimda salladim geri yatti.. ama tek sorun aksam 7 den beri idrar yapmamasi ve daha once idrar enfeksiyodu gecirdi. Sadece 4 de zorla cis tuttum oyle cok az yapti neden oluyo acaba fikri olan varmi lutfen bi akil verin… son olarak sunu ekliyim aksam yatirdim arada ses yapti hic gozunu acmadan,,,,emzirdim geri daldi uykuya