Evet biz de sonunda doğurduk şükür. Allahim herkesi bir avazda kurtarsın. Sabah 9 da yatisim yapıldı 1.5 cm açıklık vardı. Suni sancı verdiler ara ara gelip açıklığı kontrol ettiler en son 5.cm e ulaştı. Ama muayanelerde bile kendimi çok kastım canim aciodu. Epidural teklif ettiler ağrıyı hissetmicen dediler epidural yaptırdım daha sonra zaten çocuğun gelişi hızlandı. Hemen ameliyata aldılar. Akşamüstü saat 5 buçukta 3 ikinmayla doğum gerçekleşti. Epidural da belden uyusturuolar hiç bişey hissetmiosun acıyı dikisi hiç hissetmedim ben memnun kaldım herkese de tavsiye ederim. Şu an oglusumla yan yanayiz şükür 1 gece yaticaz hastanede yarın taburcuyuz 🙏