Yeniannis_ Merhaba 17 gün önce doğum yaptım , bebiş doğdu butonuna basarsam uygulamadan cıkış mı yapılıyor. Bunu bilmediğim için basamadım😂😂 bilen söylesinde basayım yada kalsın öyle 🙈
Prenses_annesi3 Yeniannis_ kuzum vala bende bilmiyorum burda bekliyim bende 😂😂 Allah uzun ömürler versin bebisine
Meryemcansever Happy kidse bağlıyor seni ordan bebeği takip etmeye devam et diye oturumun a ik duruyor bu uygulama da da ikisinide kullanabilirsin sadece bebek takibi bitiyor buradan