Simgesmg Arkadaşlar Didim de oturuyorum 11 haftalık hamileyim doğum için önerdiğiniz Didim söke ya da Aydın’da doktor hastane var mı ?
ozi086 Simgesmg ben aydında Liva hastanesine gidiyorum doktor gülsün Hanım çok da memnunum. Didim de hiç bilmiyorum
20Nisa20 Simgesmg detaylı ultrason üni de yapılıyor. Ama bu boktorda her muayenede inceliyor güzel bakıyor.