Derin_34 Yknpnr kuzenimde azize hanıma gidiyor çok memnun doktorundan. 31+0 ız. Siz kaç haftalıksınız
Yknpnr 33 haftalığız bizde ilk başlarda eşimin anlaşması olduğu için seher hanıma bizde gdyrdk güler yüzlü sevecen biri ama çok ilgili değil utrason knsnda azize hanım bebeğin tırnaklarına kadar göstryor
Derin_34 Yknpnr evet çok tatlı bi doktor ama dediğiniz gibi ultrason süresini kısa tutuyor biraz. Ama işte vaktim az kaldığı için değişim yapmak istemiyorum
Yknpnr 33 haftalığız bizde ilk başlarda eşimin anlaşması olduğu için seher hanıma bizde gdyrdk güler yüzlü sevecen biri ama çok ilgili değil utrason knsnda azize hanım bebeğin tırnaklarına kadar göstryor