20+1 haftalik hamileyim 4gün sonra doktor kontrolüm var. Doktorum bana henuz demir ilacı yazmadı. İnternetten baktim 3.aydan itibaren kullanmak gerekiyomus. Cesitli vitaminler kullaniyorum ama demir ilacina ihtiyacim yokmu acaba. Gece gece kafama taktim artik yeniden kontrole gidene kadar bana uykular haram