Hanımlar 28 hafta 6 günlük hamileyim. Doktor kontrolünde bebeğimiz 1341 gr. görünüyor. Bu da ayına göre biraz önde anlamına geliyor. Buna benzer durumlar yaşayan arkadaşlara sormak istiyorum. Sizin son aylara doğru bu kilo artışı hep biraz fazladan mı devam etti? Yoksa ortalama düzeye iniyor mu?
Bir de ilk aylarda sling kullanmayı düşünüyorum. Sizin önerdiğiniz, memnun kaldığınız bir marka var mı?