Güzel anneler ben ilk defa Ovulasyon kiti aldım kulanmaya başladım. Reglim yeni bitti üç gündür kiti deniyorum hiç silik çizgi bile olmadı yani ben ilk silik çizgi olcak sonrada pik görürüm sanıyodum acaba tek çizgiden mi dönüyor siliğe sonrada pike? Nasıl oluyor biraz bilgilendirir misiniz