Ağrıların biraz daha şiddetlenene kadar o süreci evde geçirmek daha iyi olur diye tavsiye ediliyor. Öteki türlü hastanede de açılma yeterli değilse artmasını bekleyecekler. Ama doktorundan, hastanenden memnunsan bu süreci hastanede de geçirebilirsin. Ya da riske almak istemezsen git