Kızlar selam 22 Mayıs da adetime 1 gün kala erken gebelik testi yaptım hafif çift çizgi gördüm hemen gidip kan verdim 16.47 çıktı sonra bekledim biraz daha yükselsin dedim ama bundan önde 2 düşüğüm olduğu için kahverengi akıntım gelir gelmez başka bi hastaneye gittim kontrole ama kese için erken kan verelim dediler pazartesi poliklinik tarzı biyerde verdiğimde 16.47 çıkmıştı 25 Mayıs yani dün kanı hastanede verdim 27.14 çıktı normalde ilk betaya göre 35 küsür olması gerekirdi. Sizce normal mi? Kahverengi akıntım dünden beri az az oluyor hafif de kasık ağrım var ama normal dedi doktor. Böyle bişey yaşayan var mı?