37 hafta oldum ilk doğumum sezeryandi ve sancı falan görmemistim bu gebeligimde ise yaklaşık 2 saattir falan adet sancısı gibi belimden kasıklarıma sancı giriyo çok artmadı ama belli düzeyde bide tuvalete cikasim geliyo sık sık ayriyeten bacaklarımda da uyuşma gibi bı his var adet olduğumda da olurdu bacaklarimda böyle hep doktora görünmeli miyim ki bilemedim salı günü randevum gün verecekti o gün
En son ki kontrolde pazartesi günü ufak bı sancı çıkmıştı nst de