Doktorunun yönlendirmesi saha uygun olurdu aslında çatı muayenesi yaptıysa ve normal olacağına sen ve doktorun inanıyorsa normal tercih et derim bazen panik atak nefes daralması olan kişilere önerilmiyor normal doğum çünkü bebek sıkışabilir çıkamaz yeterli ıkınamazsın diyorlar bende 29. Haftadayım normal istiyorum ama yavaş yavaş korku giriyo içime inşallah bir avazda su gibi çıkarırız bebeklerimizi❤️