Merhaba kızlar 38+3 de doğum yaptım. Bugün 6. Günüm kanamam biraz azaldı ama küçük tuvaletimi yaparken kasıklarıma sancı giriyor gaz sancısı gibi değil hiç bıçak saplanıyor sanki ilk defa böyle bişey yaşadım. Ameliyattan sonra da çooook zorlandım zaten başına gelen var mı neyden olabilir