Merhaba kızlar 22 yaşın da 2. Kızıma hamileyim kızımın adı erva hatice . 2. Ismi kayınvalidemin adı istemeyerek ve sevmeyerek koydum şimdi de herkes bir yorum yapıyor şunu koyma bunu koy bu şöyle zaten adını koymuşum daha neden bana mudahele ediyorsunuz ve alıniyor sen neden bizim soyledigimiz isimlere yorum yapmiyorsun diye trip yiyorum kararsızım bana güzel isim onerirmisiniz netlessin ona gore kimse mudahele edemesin ariyorum bulamiyorum guzel tek isim arıyorum tesekkurler