Eminehatiopoglu Asas ben yaptirdim sakincasi yok yaptirabilirsiniz.sadece sekerli sivi iciyorsunuz 3 def kan aliyorlar
bikucukbalik Kesinlikle yaptırmalısınız. Gizli şekeriniz olabilir. Yapmamak için herhangi geçerli bir sebep yok. Burda şeker yüklemesi yaptırmadığı için(allah korusun) bebeğinin kalbi duran arkadaşımız var. Gizli şekeri varmış 28. Haftasında gizli şekerden dolayı Bebeğini kaybetmişti. Lütfen bu tür testlere önem verin
wilma01 Benim 5.haftadan beri bulantı ve kusmalarım vardı bişey yiyemiyordum 20.haftada yaptık şeker yüklemesi.testte değerlerim kötü çıktı doktorum 24.haftayı beklemeyelim dedi.yaptırdım ve gebelik şekeri çıktı.hanımlar yaptırmasaydım bilmeseydik çocuklarıma neler olurdu düşünmek bile istemiyorum.forumda bazı arkadaşlar filanca yaptırmadı bişey olmadı ben yaptırmadım filan diyor.herkesin kendi kararı saygı duyarım ama herkes şanslı olmayabilir.yaptırmayıp risk alıp almamak size kalmış.