AysenurBaran Merhabalar bugün kontrolüm vardı rutin gittim ve gayet iyiydim tansiyonum 16/10 çıktı, doktor 1 hafta tuzsuz beslen tansiyon takibi yapalım 1 hafta boyunca dedi. Bu tansiyon devam ederse gebelik zehirlenmesi olur bebeğin kalbi durur dedi. :(((
Zeynepozcan AysenurBaran 16 bildiğim kadarıyla fazlasıyla yüksek, 14 üzeri yatış veriliyor diye biliyorum
Nsbbcr AysenurBaran benimde 13 den aşağı düşmedi tansiyon hapı kullandım eğer çok yüksek olursa normal yapamassn dedi dikkat ediyorum şimdi arada yine 13 çıkıyor ama genelde 11. 12 çıkıyor
Elif949494 Ben ilk bebeğimi 36 haftalıkken doğurdum preeklamsiyle ödem yüzünden sağlık ocağına gitmiştim doktor kağıda +4 yazıp acile gönderdi tansiyon 16 çıkınca direkt seseryana aldılar beni 36 haftalık 2 kilo doğdu yavrum beslenememiş benimde böbreklerimden kan vardı sonda kıpkırmızıydı çok dikkatli ol canım şakası yok biz ölümden döndük