Kızlar lütfen sohbet edelim biraz çünkü bizi bizden başka kimse anlamaz ben bu stresle nasıl başa cıkcam nasıl takmadan yapcam zaten takan biriyim hamile kalamıyorum diye Hamile kalıp evladım kaybettim tekrar tedaviye başladım saçma sapanlar şeyler yapıyorum şuan steres olmam lazım ama elimde degil günüm gelen kadar kaçıncı test yaptım yapma tugba sabırr et diyorum olmuyor kendimi test almaya gitmekte buluyorum dündü reglim olmadım test yaptım bugün negatif ama o çizgi iki çizgi görmedim hala acaba bir daha yapsam iki cizgi görürmüyün ben böyle nasıl tedavi görcem eşimde sterese sokuyorum erkekler biz kadar yansıtmıyor evlat acısı yaşıyor oda üzerine tedaviye başladık oda ister istemez bir ümide kapılıyor umudum asla kaybetmiyorum herseyden Allahtan buda benim imtihanım Rabbim bu imtihandan geçmek nasip etsin saglıkla hamile kalıp evladımı kucama almak istiyorum cok bu yolda kim varsa Allahım yardım etsin