Rksp t3 t4 um çok yüksek tsh değilim 0.01 endoronolojiye gidiyorum ilaç başlamadı ilaçın bebek üzerinde daha olumsuz etkileri var dedi 15 günde bazen haftada bir kan veriyorum takipde devam 13+6 yız 2021 doğumlu oğlumda da aynısını yaşadım doğuma kadar takip ile geçti çok şükür hiç sorun yaşamadım şehir neresi sizin