irem25 Kızlar bebek deniyoruz, adetim gecikti bugün kan verdim prolaktinim 83.4 çıktı, gebelik yok, yaşayan var mı böyle bir durum, yaşadıysanız nasıl bi yöntem uyguladınız pazartesiye anca randevu alabildim
elif233233 irem25 ben 1 kere yasadim adet gecikmesi inda yukselmisti. Olac yazdi doktor kulllanmqdim 1 su bardagi suya toz tarcin atip ictim hemen sokuldum sonra duzene girdi
Hayal23455 irem25 prolaktininiz yüksek çıkmış benim adetlerim normalde düzenlidir ama bazı aylar 10 güne kadar gecikiyordu. Prolaktinden dolayı böyle oluyormuş bende geçen ay öğrendim değerim 75 çıktı dostinex diye bi ilaç verdi bana onu kullanıyorum. Size doktor ilaç verdi mi
Aysee10 irem25 benim de 91 çıktı bana hipofiz mr çektirmemi söyledi doktor yarın çektireceğim bakalım ondan sonra ne olacak bilmiyorum
Dilaraanl irem25 benimde yüksekti 60 civarlarındaydı. Dostinex kullandım 2. Ay hamile kaldım. Stres cok etkiliyor stres yapma ve bebek fikrini aklından cıkarmaya calıs cunku ne kadar rahat olursa beynin o kadar cabuk oluyor canım. Allahım nasip etsin inşallah❤️
irem25 Hayal23455 benim daha önce de yükselmişti o zaman dostinex i ben de kullandım haftada 2 gün yarımşar tablet şeklinde ama o zaman da bende çok ağırlık hissi, uyku hali yapmıştı ve açıkçası ben doğumdan sonra süte etkisi olur mu diye korktum ve yarım bıraktım ilacı tekrar kontrole gittiğimde 17ye düşmüştü. Doktorum da artık kullanma o halde demişti şimdi muhtemelen yeniden aynı tedaviyi uygulayacaktır sonrası için korkuyorum malesef
Hayal23455 irem25 Aysee10 benim de 79 çıkmıştı , ilaçlı mr çekildim temiz çıktı sonrasında dostinex yazdı size de dostinex verir
irem25 Hayal23455 o dönem denemiyorduk sadece hormonları düzenlemeye çalışıyorduk, sonrasında 8 ay tedavisiz neredeyse günü gününe adet gördüm her şey iyiydi şimdi çocuk denemeye başladık ve prowomen kullanmaya başladım ama insülin direncim ve prolaktinim aşırı artmış malesef
Hayal23455 Aysee10 biraz uzun sürüyor evet mr girdikten belli bir süre sonra hemşire gelip kolunuzdan damar yolundan ilacı veriyor bi süre daha devam ediyor o şekilde
Aysee10 Hayal23455 bilgilendirmeniz için teşekkürler kolaymış dediğiniz gibi . İnşallah sonucu da hayırlı olur
Hayal23455 irem25 anladım hayırlısı olsun inşallah 🙏 benimde iki gün gecikti ilaç da kullanıyorum aslında niye gecikti bilmiyorum
Hayal23455 irem25 bende hiç yapmadı ağır bir ilaçmış aslında ama bana herhangi bir yan etkisi olmadı gayet normal içiyorum