Ezo667 Eşimde sperm sayısı normal ama şekil bozukluğu çıktı, yaşı genç ve bende bir sorun olmadığı için denememiz gerektiğini ve sorun yaşayacağımızı sanmadığını söyledi doktor, sperm şekil bozukluğuyla hamile kalanlar var mı?
Seval0sevall Ezo667 canım benim 3 düşügüm var tüp bebek yapim dedim doktor onun için ilaç vericem dedi şekil bozukluğu olsaydı 3 çocuk ta tutmazdı yani siz hiç düşük yaşadınız mı
Ezo667 Seval0sevall canım daha sonrasında başka bir doktora gittik ve eşim varikosel ameliyatı oldu ve şimdi her şey yolunda
Cambardak__ Ezo667 ameliyattan sonra hamile kalabildiniz mi ? Benim eşim olalı 4 ay oldu hala hamile kalamadim
Goksu1993 Benim eşimde morfoloji bozukluğu vardı 2 düşüğüm var düşüklerin sebebi buymuş varikosel ameliyatı oldu ameliyattan 1 ay sonra hamile kaldım bide düşüklerden sonra 3 buçuk yıl gebelik olmamıştı tüp bebek denemiştik en son çare ameliyat oldu bizim için